'מנדי גפנר' מציבה סטנדרט חדש בענף הפנסיה

עפר גדנקן No Comments on 'מנדי גפנר' מציבה סטנדרט חדש בענף הפנסיה

מנכ"ל 'מנדי גפנר סוכנות לביטוח ופיננסים' נפגש עם המנכ"לים של 'כלל ביטוח' ו'תמורה' לחתימה על הסכם שיתוף פעולה חדש, במסגרתו יתאפשר לסוכנות להוביל סטנדרט חדש של שירות ופתרונות למעסיקים גדולים שדואגים לעובדים שלהם. "מדובר בפעילות בעלת חשיבות גבוהה שתיטיב עם המבוטחים".

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנדי גפנר, מנכ"ל סוכנות הביטוח והפיננסים המובילה במגזר, נפגש עם מנכ"ל 'כלל ביטוח' מר יורם נווה ומנכ"ל 'תמורה' עקיבא קלימן לקידום שיתוף פעולה לטובת הציבור החרדי. שיתוף הפעולה החדש יאפשר לסוכנות, בין היתר, להוביל סטנדרט חדש של שירות ופתרונות למעסיקים גדולים שדואגים לעובדים שלהם הן ברמת התפעול ברמה הגבוהה ביותר, הן בלקיחת ונטילת האחריות מהמעסיק, מתן מענה לעובדים עם דמי ניהול מהנמוכים ביותר בשוק, וכן פגישה באופן קבוע אחת לשנה עם העובד.

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה שנחתם, יינתן גם מענה ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר למעסיק ולעובד, לרבות מענה של סוכן קהילתי שתפקידו לעזור ולסייע במקרה של תביעה חלילה. "מדובר בהסכם בעל חשיבות גבוהה שייטיב עם המבוטחים ויאפשר מענה ייעודי התואם לאוכלוסייה", אומר מנדי גפנר, מנכ"ל הסוכנות. "אנו שמחים על הבשורה הזאת ומודים לחברת 'כלל' על שיתוף הפעולה שיביא תועלת רבה לכולם".



0 תגובות